Στοιχεία επικοινωνίας μελών ΔΕΠ-ΕΔΙΠ-ΕΕΠ

Στοιχεία επικοινωνίας λοιπών Διδασκόντων

Ώρες υποδοχής των φοιτητών από τους διδάσκοντες

ΕΛΕΝΗ ΑΝΔΡΕΟΥ

Η Ελένη Ανδρέου γεννήθηκε στο Βόλο και πραγματοποίησε Παιδαγωγικές σπουδές στην Ελλάδα και σπουδές Ψυχολογίας στην Μ. Βρετανία. Μετά την απόκτηση διδακτορικού διπλώματος από το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α., έχει ειδικευτεί σε διάφορα θέματα Σχολικής και Συμβουλευτικής Ψυχολογίας και έχει δημοσιεύσει ερευνητικές εργασίες σε επιστημονικά ελληνικά και διεθνή περιοδικά, συλλογικούς τόμους και πρακτικά συνεδρίων. Από το 1998 εργάζεται στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, όπου το 2014 εκλέχθηκε Καθηγήτρια Α΄ βαθμίδας στο γνωστικό αντικείμενο της Παιδαγωγικής Ψυχολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Είναι μέλος επιστημονικών εταιριών, κριτής σε πολλά επιστημονικά διεθνή περιοδικά και έχει πολυετή εμπειρία στην εποπτεία πτυχιακών και μεταπτυχιακών εργασιών, διδακτορικών διατριβών και ερευνητικών προγραμμάτων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις δυσκολίες μάθησης και τα προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο, την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη, το σχολικό και ηλεκτρονικό εκφοβισμό, τη διαχείριση της σχολικής τάξης, τα προγράμματα παρέμβασης και προαγωγής της ψυχικής υγείας στο σχολείο και την ενταξιακή εκπαίδευση.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ

Σπούδασε στα Πανεπιστήμια Αθηνών και Paris 7, από όπου πήρε το διδακτορικό του το 1995. Από το 1994 ως το 1999, οπότε εκλέχτηκε Λέκτορας, δίδαξε γλωσσολογία, κοινωνιογλωσσολογία και διδακτική των γλωσσών στα Πανεπιστήμια Paris 7, Caen, ΕΑΠ, Θεσσαλίας, Αιγαίου, ΑΠΘ και, ως Επισκέπτης Καθηγητής, το 2014 και το 2019, στα Πανεπιστήμια Τορόντο, Μάντσεστερ, Στρασβούργου και Βέρνης. Από το 2016 έως το 2018 διετέλεσε Αντιπρόεδρος Ακαδημαϊκών Θεμάτων και Διεθνών Σχέσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Το Εργαστήριο Ελληνικής Γλώσσας και Πολυγλωσσίας, του οποίου είναι Διευθυντής, έχει συντονίσει πολλά εκπαιδευτικά και ερευνητικά έργα και τιμήθηκε με το Ευρωπαϊκό Σήμα Γλωσσών το 2012 και το 2018 και με το βραβείο AMIF τo 2017.Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται σε ζητήματα επαφής γλωσσών σε μεταναστευτικές κοινότητες, γλωσσικής πολιτικής, διδακτικής των γλωσσών, και ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Είχε την επιστημονική ευθύνη σε 12 ερευνητικά και εκπαιδευτικά προγράμματα με έμφαση στη γλωσσική εκπαίδευση των μεταναστών/-ριών και προσφύγων, με πιο πρόσφατο το έργο: Creative Multilingualism: From Reality to Research to Education (MΕInART) (1η Προκήρυξη ερευνητικών έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ για την ενίσχυση μελών ΔΕΠ).

Ο κ. Ανδρουλάκης διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:
Προπτυχιακά

Αυτόνομη Έρευνα στη Γλώσσα

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_276/

Γραμματισμός και Σχεδιασμός Γλωσσικού Μαθήματος

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_129/

Κοινωνιογλωσσολογία

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_196/

Θέματα Νεοελληνικής Γλώσσας

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_182/

Γλωσσολογία και Ελληνική Γλώσσα

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_124/

Κοινωνιογλωσσολογία (Ανοιχτό Ψηφιακό Μάθημα, Πρόγραμμα OPEN COURSES ΕΣΠΑ):

https://opencourses.gr/opencourse.xhtml?id=19878&ln=el

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΣΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Στέφανος Ασημόπουλος είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στην Ατομική και Μοριακή Φυσική (1999) από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Έχει εκπονήσει μεταδιδακτορική έρευνα στην Φυσική Στερεάς Κατάστασης στο Γενικό Τμήμα της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ (2000-2002). Από το 2005 έως το 2010 ήταν Επιστημονικός συνεργάτης του Εργαστηρίου Διδακτικής & Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ (2005-2010). Είναι Επίκουρος Καθηγητής με γνωστικό αντικείμενο: «Φυσικές Επιστήμες και η Διδακτική τους». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν: το μετασχηματισμό της επιστημονικής σε σχολική γνώση, αναλογίες, μοντέλα και πείραμα στη διδακτική των Φυσικών Επιστημών.

Ο κ. Ασημόπουλος διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά

Έννοιες Επιστημών της Γης στην Εκπαίδευση

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_169/

Διδακτική των Φυσικών Επιστημών

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_145/

Πειραματική Διδασκαλία Φυσικών επιστημών

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_225/

Μεταπτυχιακά

Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού
https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_106/

ΕΥΓΕΝΙΑ ΒΑΣΙΛΑΚΗ

Η Ευγενία Βασιλάκη είναι επίκουρη καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο την Ελληνική Γλώσσα και τη Διδακτική της. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στην Πραγματολογία από τον τομέα Γλωσσολογίας του ΕΚΠΑ, μεταπτυχιακού διπλώματος στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία και πτυχίου Φιλολογίας (κατεύθυνση Γλωσσολογίας) από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Εργάστηκε επί σειρά ετών στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας και συμμετείχε σε ερευνητικά προγράμματα για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού και την επιμόρφωση διδασκόντων της Ελληνικής ως Γ2 με φορείς διαχείρισης το ΕΚΠΑ, το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το ΑΠΘ. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα και η επιστημονική δραστηριότητά της κινούνται στον χώρο της Διδακτικής της Γλώσσας ως μητρικής και ως δεύτερης, της Πραγματολογίας και της Γνωστικής Γλωσσολογίας με εφαρμογές στην εκπαίδευση.

H κ. Βασιλάκη διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:
Προπτυχιακά

Ελληνικά για ακαδημαϊκές δεξιότητες

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_166/

Διδακτική της Νεοελληνικής Γλώσσας

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_136/

Σχολική Πρακτική ΙΙ (Διδακτική της Γλώσσας)

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_236/

Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό σχολείο

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_123/

Εισαγωγή στην Πραγματολογία και στην Ανάλυση Λόγου

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_264/

Μεταπτυχιακά

Εισαγωγή στην έρευνα για τη διδασκαλία και τη μάθηση της γλώσσας

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_102/

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΛΕΙΩΡΑΣ

Ο Γιώργος Βλειώρας πραγματοποίησε προπτυχιακές σπουδές Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2000) και διδακτορικές σπουδές στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Groningen, στην Ολλανδία (2005), ως υπότροφος του Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης. Από το 2008 ως το 2019 δούλεψε ως Ψυχολόγος στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου. Έχει εκπαιδευτεί στην Αφηγηματική προσέγγιση στην Ψυχοθεραπεία και στη Γνωστική Συμπεριφορική Θεραπεία. Έχει δημοσιεύσει ερευνητικές εργασίες σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά και έχει κάνει σχετικές ανακοινώσεις σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια. Είναι μέλος επιστημονικών εταιριών και κριτής σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα ανάπτυξης της ταυτότητας, αναδυόμενης ενηλικίωσης και διαδικασιών που οδηγούν στην υγιή ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου, ως συνάρτηση κοινωνικών και ιστορικών παραγόντων. Από το 2019, είναι Επίκουρος Καθηγητής Αναπτυξιακής Ψυχολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.

Ο κ. Βλειώρας διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά

Εισαγωγή στην Ψυχολογία με έμφαση στις Γνωστικές Λειτουργίες

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_110/

Αναπτυξιακή Ψυχολογία:

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_150/

Η Αφηγηματική Προσέγγιση στην Κατανόηση της Ανθρώπινης Ανάπτυξης

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_108/

Η Ανθρώπινη Ανάπτυξη ως Ιστορική και Κοινωνική Κατασκευή

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_126/

ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΒΑΡΗΣ

O Χρήστος Γκόβαρης αποφοίτησε από τη Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία Ιωαννίνων (1980-1982) και στη συνέχεια πραγματοποίησε σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής και στις Πολιτικές Επιστήμες (MagisterArtium) στο Πανεπιστήμιο Στουτγάρδης (1984-1990). Ολοκλήρωσε τις διδακτορικές του σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Τυβίγγης (1996). Δίδαξε ως Λέκτορας και ως Επίκουρος Καθηγητής Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου(2001-2007). Σήμερα είναι Καθηγητής με γνωστικό αντικείμενο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Θεωρία και Πράξη» στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα καθώς και το δημοσιευμένο επιστημονικό του έργο εστιάζουν σε ζητήματα και θέματα θεωρίας της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, αναπαραγωγής σχολικών ανισοτήτων στο πολυπολιτισμικό σχολείο, μεθόδων διαπολιτισμικής-αντιρατσιστικής διδασκαλίας, εκπαίδευσης για την πολιτειότητα και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε θέματα πολιτισμικής
ποικιλομορφίας.

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΛΔΗ

Η Σταυρούλα Καλδή είναι Καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Παιδαγωγικά: Διδακτική Μεθοδολογία. Πραγματοποίησε πτυχιακές σπουδές στο ΑΠΘ και ως υπότροφος του ΙΚΥ μεταπτυχιακές σπουδές (MA&PhD) στο Πανεπιστήμιο του Sussex (ΗΒ). Διαθέτει διδακτική εμπειρία από δημόσια δημοτικά σχολεία της Αγγλίας ενώ από το 2000 διδάσκει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα (σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών) και έχει συμμετάσχει σε πανελλήνια και διεθνή ερευνητικά προγράμματα. Επιστημονικές της εργασίες είναι δημοσιευμένες σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων και συλλογικούς τόμους έχοντας διεθνή αναγνώριση. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στις καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις – όπως η διδακτική μέθοδος project, η ομαδοκεντρική διδασκαλία και μάθηση και η διαφοροποιημένη διδασκαλία στην εκπαίδευση καθώς και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών (υποψήφιων και εν ενεργεία) – αλλά και σε θέματα του σύγχρονου σχολείου.

Προπτυχιακά

Διδακτική Μεθοδολογία: δομικά στοιχεία της διδασκαλίας

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_134/

Συγκριτική Παιδαγωγική

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_230/

Σχολική Πρακτική Άσκηση ΙΙ

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_236/

Σχολική Πρακτική Άσκηση IV

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_235/

Μεταπτυχιακά

Σύγχρονες θεωρίες μάθησης και διδακτική πράξη

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_104/

Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στο σχολείο

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_120/

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΛΛΙΑΣ

O Βασίλης Κόλλιας είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στη Φυσική Στερεού Σώματος από το Boston University. Είναι Επίκουρος Καθηγητής με γνωστικό αντικείμενο: «Φυσική και Συνεργατικά Περιβάλλοντα Μάθησης υποστηριζόμενα από ΤΠΕ». Έχει επίσης συμμετάσχει σε αρκετά επιμορφωτικά προγράμματα εκπαιδευτικών αναφορικά με την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν: τη σχεδίαση συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης με υποστήριξη ΤΠΕ για τις Φυσικές Επιστήμες, την εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην ένταξη των ΤΠΕ στα μαθήματά τους και τις πρακτικές των μαθητών που προωθούν τη μάθηση σε συνεργατικά περιβάλλοντα.

Ο κ. Κόλλιας διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά

Βασικές Έννοιες Φυσικών Επιστημών

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_113/

Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_112/

Μεταπτυχιακά

Εφαρμογές των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική πράξη και στην εκπαιδευτική
διοίκηση

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_112/

Διδασκαλία και μάθηση με ΤΠΕ και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_122/

ΜΑΓΔΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑ

Η Μαγδαληνή Κολοκυθά έχει αποφοιτήσει από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών (2001) και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης στο Institute of Education-UCL (2002). Στο ίδιο πανεπιστήμιο εκπόνησε και τη διδακτορική της διατριβή (2010) που εντάσσεται στο γνωστικό αντικείμενο της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης με υποτροφία από το ΙΚΥ. Έχει δουλέψει ως ερευνήτρια στο Institute of Education-UCL (2007-20010), και την περίοδο 2010-2012 κατείχε θέση μετα-διδάκτορα στο University of East London. Στο ίδιο πανεπιστήμιο εργάστηκε και ως Λέκτορας (2010-2017). Από το 2013 συνεργάζεται με το ΕΑΠ ως Μέλος ΣΕΠ και έχει διδάξει στο Institute of Education-UCL και στο University of East London. Είναι συν-επιμελητής σε ένα ξενόγλωσσο βιβλίο και έχει δημοσιεύσει ερευνητικά άρθρα σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά. Είναι μέλος επιστημονικών εταιριών και κριτής σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης (Οικονομικές/Πολιτισμικές Ανισότητες, Κοινωνική Δικαιοσύνη, Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική, Διακυβέρνηση και Κυβερνητικότητα) και Μεθοδολογίας Έρευνας (ανάλυση λόγου, δομή/υποκείμενο) με έμφαση τις ποιοτικές μεθόδους. Από το 2018, είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.

Η κ. Κολοκυθά διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά

Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_198/

Μεθοδολογία Εκαπιδευτικής Έρευνας

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_207/

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_197/

Κοινωνιολογική Ανάλυση Παιδαγωγικών Πρακτικών (Χώρος και Χρόνος

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_152/

Μεταπτυχιακά

Η εκπαιδευτική έρευνα και οι μέθοδοί της

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_105/

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ

H Αγγελική Λαζαρίδου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Έχει σπουδές στα παιδαγωγικά, δίπλωμα κατάρτισης στην ειδική αγωγή-πρώιμη παρέμβαση από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή της προσχολικής ηλικίας από το Πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα του Καναδά και διδακτορικό στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης από το ίδιο πανεπιστήμιο. Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και έχει επιβλέψει διπλωματικές εργασίες και στα δύο προαναφερθέντα ιδρύματα. Έχει διδάξει, επίσης, στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, στο American University of Athens, και στην ΑΣΠΑΙΤΕ.

ΜΑΡΙΤΑ ΠΑΠΑΡΟΥΣΗ

Η Μαρίτα Παπαρούση είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ και κάτοχος διδακτορικού
διπλώματος στη σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο Paris IV (Paris-Sorbonne). Είναι Καθηγήτρια
Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και Διδακτικής στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και συγγραφέας των βιβλίων: Σε
αναζήτηση της σημασίας: Αφηγηματολογικές προσεγγίσεις στη σύγχρονη ελληνική πεζογραφία, Το σώμα και η
διαπραγμάτευση της διαφοράς και Η Λογοτεχνία στη διδακτική πράξη. Αναγνωστικές και κριτικές προσεγγίσεις. Τα
ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν: τη σύγχρονη πεζογραφία, τη θεωρία της λογοτεχνίας, το φύλο και τις
ταυτότητες, τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας.

Η κ. Παπαρούση διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά

Η Θεωρία της Λογοτεχνίας και η Διδακτική της Αξιοποίηση

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_176/

Έμφυλες Ιδεολογίες, Ταυτότητες και Λογοτεχνία

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_167/

Νεοελληνική Πεοζογραφία

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_214/

Νεοελληνική Ποίηση

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_215/

Λογοτεχνία και η Διδακτική της

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_202/

Μεταπτυχιακά

Διδασκαλία και Μάθηση της Λογοτεχνίας και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_101/

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Ο Παναγιώτης Πολίτης είναι Αναπλ. Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας με γνωστικό αντικείμενο «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση – Διδακτική της Πληροφορικής». Είναι κάτοχος πτυχίου Φυσικής από το Πανεπιστήμιο Πατρών, μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών και διδακτορικού στον τομέα της Διδακτικής της Πληροφορικής από το Πανεπιστήμιο Denis Diderot Paris 7. Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα συμπεριλαμβάνονται: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Ανάπτυξη, αξιολόγηση και διδακτική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού, Συνεργατικά διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης, Υπερμέσα και πολυμέσα στην εκπαίδευση, Διδακτική πληροφορικής, Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, διεθνή και εθνικά συνέδρια. Έχει συμμετοχή σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα που αφορούν τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση. Είναι συγγραφέας, μόνος του ή με ομάδα, 9 βιβλίων.

Ο κ. Πολίτης διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_238/

Διδασκαλία και Μάθηση με τη Χρήση των ΤΠΕ

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_147/

Ανάπτυξη και Χρήση Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_107/

Ειδικά Θέματα ΤΠΕ & Πληροφορικής για το Δημοτικό Σχολείο

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_259/

Μεταπτυχιακά

Διδασκαλία και Μάθηση με ΤΠΕ και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_122/

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ

Ο Αντώνης Λ. Σμυρναίος είναι αναπληρωτής καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν. Θεσσαλίας. Διδάσκει στο προπτυχιακό τμήμα τα μαθήματα Νεοελληνική Ιστορία, Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης και Διδακτική της Ιστορίας μέσα από τις θεωρητικές προσεγγίσεις που προσφέρουν η Φιλοσοφία της Ιστορίας και η Φιλοσοφία της Παιδείας. Στο μεταπτυχιακό τμήμα «Σχεδιασμός Μαθήματος και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού σε Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης» διδάσκει το μάθημα Διδακτική της Ιστορίας και στο μεταπτυχιακό τμήμα «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» ζητήματα εκπαιδευτικής καινοτομίας. Τα τελευταία χρόνια προσανατολίζεται επιπλέον στη διερεύνηση της σχέσης κοινωνίας, ιστορίας, επιστήμης και παιδαγωγικής με το μετανεωτερικό φαινόμενο του μετα-ανθρωπισμού. Είναι διευθυντής του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικής και Τοπικής Ιστορίας του ΠΤΔΕ. Έχει εκδώσει οκτώ βιβλία, έχει συνεπιμεληθεί δύο συλλογικούς τόμους, είναι επιστημονικός υπεύθυνος ή έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα, ενώ πολλά άρθρα του και εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια έχουν δημοσιευτεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Ο κ. Σμυρναίος διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά:

Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_183/

Διδακτική της Ιστορία

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_135/

Ο Ελληνικός Κόσμος στα Χρόνια της Οθωμανικής Διακυβέρνησης

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_220/

Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης (19ος – 20ος αι.)

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_189/

Μεταπτυχιακά:

Διδασκαλία και μάθηση της Ιστορίας: Ανάπτυξη διδακτικού υλικού

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_123/

Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στο σχολείο

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_120/

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ

O Τριαντάφυλλος Α. Τριανταφυλλίδης είναι απόφοιτος του Μαθηματικού Τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου των Αθηνών. Το 1993 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Διδακτική των Μαθηματικών στο University of Edinburgh. Το 1994 ήταν Ακαδημαϊκός Επισκέπτης στο School of Education του University of Michigan. Από το 1996 διδάσκει στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας μαθήματα Διδακτικής των Μαθηματικών, ενώ διευθύνει το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγή Διδακτικού Υλικού» και το «Εργαστήριο Μαθηματικής Εκπαίδευσης». Έχει γράψει μαζί με τον Κ. Α. Σδρόλια το «Βασικές Μαθηματικές Έννοιες για τον Εκπαιδευτικό της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» και έχει επιμεληθεί τα «Μαθηματικά για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο» του John van De Walle και τα «Μαθηματικά από το Νηπιαγωγείο ως το Γυμνάσιο: Διδασκαλία με Επίκεντρο το Παιδί και την Ανάπτυξή του» των John A. Van de Walle, Louann H. Lovin, Karen S. Karp, και Jennifer M. Bay-Williams. Συμμετείχε ως εμπειρογνώμονας στο σχεδιασμό του Προγράμματος Σπουδών για τα Μαθηματικά της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Στην έρευνά του προσεγγίζει τη σχολική τάξη των μαθηματικών χρησιμοποιώντας εργαλεία της σημειωτικής και της πολιτισμικής και γλωσσολογικής ανθρωπολογίας. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη γεωμετρία, στην ενσωμάτωση χειραπτικών υλικών στη διδασκαλία των μαθηματικών, καθώς και σε ζητήματα που αφορούν στην εκπαίδευση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Ο κ. Τριανταφυλλίδης διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά

Διδακτική των Μαθηματικών: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_141/

Σχεδιασμός και Εφαρμογή Διδακτικών Σεναρίων στα Μαθηματικά https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_233/

Μαθηματικά & Λογοτεχνία

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_205/

Κριτικά Ζητήματα Διδακτικής των Μαθηματικών: Εθνογραφία και Μαθηματική Εκπαίδευση

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_199/

Μεταπτυχιακά

Διδασκαλία και Μάθηση στα Μαθηματικά και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_103/

ΣΤΕΛΛΑ ΤΣΕΡΜΕΝΤΣΕΛΗ

Η Στέλλα Τσερμεντσέλη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Εκπαιδευτική Ψυχολογία: Δυσκολίες Μάθησης». Πραγματοποίησε προπτυχιακές σπουδές Ψυχολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ενώ συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Brunel University όπου έλαβε το Μεταπτυχιακό της στην Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες και το Διδακτορικό της στην Ψυχολογία. Έχει δουλέψει ως μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο King’s College London (2008-2011) και έχει διδάξει ως Λέκτορας και Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας στο University of Greenwich (2011-2020). Έχει, επίσης, διδάξει στο Royal Holloway University of London, στο Open University και στο London South Bank University. Το έργο της έχει δημοσιευτεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και έχει πλήθος προφορικών ανακοινώσεων σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα ερευνητικά προγράμματα των οποίων τα αποτελέσματα έχουν παρουσιαστεί σε συνέδρια και έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά σε συνεργασία με συναδέλφους από διάφορες χώρες. Είναι μέλος επιστημονικών εταιριών, κριτής σε πολλά επιστημονικά περιοδικά κι έχει εμπειρία στην εποπτεία πτυχιακών, μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη διερεύνηση των γνωστικών διεργασιών που επηρεάζουν τις κοινωνικές και μαθησιακές δεξιότητες των παιδιών, ιδιαίτερα αυτών με αναπτυξιακές διαταραχές και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.

Η κ. Τσερμεντσέλη διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά

Μαθησιακές Δυσκολίες

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_260/

Ψυχοπαθολογία του Παιδιού

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_261/

Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_271/

Θέματα Γνωστικής Ανάπτυξης

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_272/

ΝΙΚΟΣ ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ

Ο Νίκος Χανιωτάκης είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στη Σχολική Παιδαγωγική και ειδικότερα στην Εκπαιδευτική Αξιολόγηση από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Είναι Αναπληρωτής Καθηγητής με γνωστικό αντικείμενο «Σχολική Παιδαγωγική». Έχει υπηρετήσει ως δάσκαλος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και έχει συμμετάσχει σε πλήθος επιμορφωτικών προγραμμάτων και σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς και γονείς. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με την αξιολόγηση του μαθητή, τις κατ’ οίκον εργασίες, το χιούμορ στη διδασκαλία, το ολοήμερο σχολείο και την πρακτική άσκηση των φοιτητριών και των φοιτητών.

Ο κ. Χανιωτάκης διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά:

Σχολική Πρακτική ΙΙΙ

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_237/

Η εκπαίδευση στον κινηματογράφο

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_175/

Θεωρία του Σχολείου: Τυπικές, μη τυπικές και άτυπες μορφές εκπαίδευσης

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_185/

Εκπαιδευτική Αξιολόγηση

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_164/

Διδασκαλία και Παιδαγωγική Αλληλεπίδραση στη Σχολική Τάξη

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_149/

Μορφές επικοινωνίας στη σχολική τάξη: άσκηση με Μικροδιδασκαλία https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_208/

Μεταπτυχιακά

Εκπαιδευτική αξιολόγηση – Σχεδιασμός και προγραμματισμός

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_111/

Σύγχρονες θεωρίες μάθησης και διδακτική πράξη

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_104/

Εφαρμογή και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Διαδικασιών στην Περιβαλλοντική Αγωγή (ΠΜΣ
Εκπαίδευση και Αειφορία)

https://eclass.uth.gr/courses/DIAE_P_167/

ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ

Ο Κώστας Χατζηκυριάκου σπούδασε Μαθηματικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Πτυχίο Μαθηματικού Τμήματος 1981), στο Bedford College, University of London, U.K. (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εξειδίκευσης [M.Sc.] στα Μαθηματικά, 1983) και στο Pennsylvania State University, U.S.A. (Διδακτορικό Δίπλωμα [Ph. D.] στα Μαθηματικά [με διατριβή στη Μαθηματική Λογική], 1989). Διαθέτει Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Ε. Α. Π., 1999). Τα τρέχοντα ερευνητικά ενδιαφέροντά του κινούνται στα πεδία της Μαθηματικής Λογικής (και ειδικότερα στο ερευνητικό πρόγραμμα των Ανάστροφων Μαθηματικών [Reverse Mathematics]) και της Μαθηματικής Εκπαίδευσης (με ιδιαίτερο ενδιαφέρον (i) στην αξιοποίηση της Λογοτεχνίας και της Ιστορίας των Μαθηματικών στη διδασκαλία των Μαθηματικών (ii) στη διδασκαλία της Λογικής και της απόδειξης και (iii) στη χρήση χειραπτικών εργαλείων και λογισμικού στη διδασκαλία της Γεωμετρίας).

Ο κ. Χατζηκυριάκου διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:

Προπτυχιακά

Μαθηματικά Ι

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_204/

Μαθηματικά ΙΙ

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_203/

Διασκεδαστικά Μαθηματικά & Επίλυση Προβλημάτων

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_132/

Εισαγωγή στην Λογική και την Κριτική Σκέψη

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_154/

Μαθηματικά & Λογοτεχνία

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_U_205/

Μεταπτυχιακά

Ζητήματα της Μαθηματικής Εκπαίδευσης και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού

https://eclass.uth.gr/courses/PRE_P_107/

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ

Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η διδακτορική της διατριβή, με τίτλο «Αναπτυξιακές αναγνωστικές δυσκολίες στα ελληνικά: Μια προσέγγιση από τα μοντέλα διπλής οδού», βραβεύθηκε με το Καυτατζόγλειο Βραβείο της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (2012). Έχει παρακολουθήσει το Πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.ΣΥ.Π.), της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.). Είναι μέλος Ε.ΔΙ.Π. (Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό) Ψυχοπαιδαγωγικής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Ψυχολογικής Έρευνας και Ψυχοπαιδαγωγικής Συμβουλευτικής).

ΛΕΓΑΝΤΗΣ ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ

Ο Λεγαντής Γιαννέλος είναι Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στις Γλωσσικές Τεχνολογίες από το ΕΜΠ και ΕΚΠΑ. Έχει πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας από στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον Εθνικό οργανισμό Πιστοποίησης (ΕΟΠΠΕΠ), και έχει πιστοποίηση επαγγελματικών ικανοτήτων ως εκπαιδευτής εκπαιδευτών από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Πληροφορικής. Είναι μέλος ΕΔΙΠ Α’ Βαθμίδας με γνωστικό αντικείμενο «ΤΠΕ στην εκπαίδευση – πληροφορική». Συμμετέχει στη διδασκαλία των μαθημάτων «Διδασκαλία και μάθηση με χρήση ΤΠΕ» και «Ανάπτυξη και χρήση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι οι ΤΠΕ στην εκπαίδευση και τα STEM.

Προπτυχιακά

Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης λογισμικών γενικών εφαρμογών (εαρινό εξάμηνο)

Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης λογισμικών γενικών εφαρμογών (χειμερινό εξάμηνο)

https://eclass.uth.gr/modules/contact/index.php?course_id=285

ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ

Ο Αχιλλέας Κωστούλας είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία (Διδακτική της Γλώσσας) από το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ (Ηνωμένο Βασίλειο). Εργάζεται ως μέλος ΕΔΙΠ στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στα Πανεπιστήμια του Μάντσεστερ (Ηνωμένο Βασίλειο και του Γκρατς (Αυστρία) καθώς και στο ΤΕΙ Ηπείρου. Έχει συγγράψει τις μονογραφίες The Intentional Dynamics of TESOL (De Gruyter, υπό έκδοση, συνεργασία με τον Juup Stelma) και A Language School as a Complex System (2018, Peter Lang), και έχει (συν)επιμεληθεί τους συλλογικούς τόμους Challenging Boundaries in Language Education (2019, Springer) και Language Teacher Psychology (2018, Multilingual Matters, συνεργασία με τη Sarah Mercer). Άρθρα του, τόσο ατομικά όσο και σε συνεργασία, έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα διεθνή περιοδικά, όπως τα System, TESOL Journal και International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εντάσσονται διάφορες πτυχές της διδακτικής της γλώσσας.

ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΔΡΟΛΙΑΣ

Ο Κωνσταντίνος Α. Σδρόλιας σπούδασε Μαθηματικά και Παιδαγωγικά και είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στη Διδακτική των Μαθηματικών και Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Υπηρέτησε ως Δάσκαλος, ως Διευθυντής σχολικών μονάδων, ως Σχολικός Σύμβουλος και ως Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η διδακτική του εμπειρία επεκτείνεται και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε προπτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιμορφωτικά προγράμματα, εκπαιδεύοντας μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε μαθήματα της ειδικότητας του. Η επιστημονική του δράση αποτυπώνεται σε δημοσιευμένο έργο σε βιβλία και επιστημονικά άρθρα σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. Συμμετείχε ως εμπειρογνώμονας του Αναλυτικού Προγράμματος των Μαθηματικών στην Ελλάδα, καθώς και ως Εξωτερικός Αξιολογητής των Αναλυτικών Προγραμμάτων των Μαθηματικών της Κύπρου. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών, τα διδακτικά μέσα και το πλαίσιο που την υποστηρίζει (αναλυτικά προγράμματα, διδακτικά εγχειρίδια, διδακτικό υλικό), καθώς και στον/στην εκπαιδευτικό που διδάσκει μαθηματικά.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΑΣΙΟΣ

Ο Αθανάσιος Τασιός είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στον τομέα της Μελέτης και Διδακτικής της Τεχνολογίας (Σχεδιασμός και Τεχνολογία) από το Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Είναι μέλος Ε.ΔΙ.Π. με γνωστικό αντικείμενο «Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική-Πρακτική Άσκηση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται α) στη μελέτη της Τεχνολογίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στο πλαίσιο του κοινωνικού εποικοδομητισμού, β) σε ζητήματα τα οποία αφορούν στην αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής και στον τρόπο με τον οποίο αυτά εντάσσονται στα αναλυτικά προγράμματα και γ) στην αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΕΚΟΣ

O Γεώργιος Τέκος είναι μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π) του Π.Τ.Δ.Ε του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με γνωστικό αντικείμενο «Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική: Πρακτική Άσκηση». Είναι κάτοχος δύο Μεταπτυχιακών διπλωμάτων με ειδίκευση στην α) «Διδακτική φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας» και β) στη «Διεύθυνση σχολικής μονάδας και διαχείριση συγκρούσεων». Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στις: Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Ανάπτυξη, αξιολόγηση και διδακτική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού, Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού, σχολική πρακτική φοιτητριών και φοιτητών.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗ

Η Μαρία Χατζή είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος (MSc) και διδακτορικού διπλώματος με θέμα «Γραμματισμός και Φυσικές Επιστήμες στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση». Είναι μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π) του Π.Τ.Δ.Ε του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με γνωστικό αντικείμενο «Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική: Πρακτική Άσκηση». Έχει διδάξει επί σειρά ετών στα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (ΠΕΚ), στο Μαράσλειο Διδασκαλείο, στο Πρόγραμμα Ακαδημαϊκής και Επαγγελματικής Αναβάθμισης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Π.Τ.Δ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με σύμβαση 407/80 και στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Έχει δημοσιεύσει σειρά άρθρων σε διεθνή και ελληνόγλωσσα περιοδικά με κριτές και εργασίες σε πρακτικά διεθνών και ελληνικών συνεδρίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στους πολυγραμματισμούς στην εκπαίδευση, στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και στην εφαρμοσμένη παιδαγωγική.

ΕΡΡΙΚΑ ΓΚΟΥΤΕΝΣΒΑΓΚΕΡ

Η Έρρικα Γκουτενσβάγκερ είναι κάτοχος Bachelor of Fine Arts (BFA) από το Washington University in St.Louis με Master (TMP) στην χαρακτική από το Tamarind Institute University of New Mexico και με Master in Education (MEd) από το Open University in London. Είναι επίσης υποψήφια διδάκτωρ στο ΠΤΠΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και μέλος Ε.Ε.Π με γνωστικό αντικείμενο της Εικαστικές Τέχνες. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα σχετίζονται με δραστηριότητες που έχουν ως στόχο την χρήση των Εικαστικών Τεχνών ως εργαλείο διδασκαλίας. Έχει συμμετάσχει σε διάφορες εικαστικές δράσεις της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως επίσης σε πολλές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό με κεντρικό θέμα το “μοτίβο” και την έννοια της επανάληψης.

Η κ. Γκουτενσβάγκερ διδάσκει τα παρακάτω μαθήματα:
Προπτυχιακά
Εικαστικές Τέχνες Ι
Εικαστικές Τέχνες ΙΙ

ΞΑΝΘΟΥΛΑ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Η Ξανθούλα Παπαπαναγιώτου είναι μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού με γνωστικό αντικείμενο τη Μουσική Παιδαγωγική. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος (PhD)και μεταπτυχιακού τίτλου (MA) στη Μουσική Παιδαγωγική από το Institute of Education του Πανεπιστημίου του Λονδίνου και μεταπτυχιακού τίτλου (MSc) στη Συμβουλευτική από το Π.Τ.Ε.Α. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Έχει υπηρετήσει στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως δασκάλα, ως καθηγήτρια μουσικής και ως σχολική σύμβουλος εκπαιδευτικών μουσικής. Στα ερευνητικά της ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται η διαμόρφωση των μουσικών προτιμήσεων των ακροατών και η διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών στη σχολική τάξη.