Εξέταση Προόδου στα Μαθηματικά Ι
14 Νοεμβρίου 2024
Την Πέμπτη 11/4/2024, είχα τη χαρά να συμμετέχω ως συντονιστής σε επιμορφωτικό εργαστήριο του 3ου ΕΠΑΛ Βόλου. Το θέμα του εργαστηρίου ήταν οι «προτιμώμενοι τρόποι αλληλεπίδρασης με έφηβα άτομα», ένα θέμα αντισταθμιστικό στις εκτενείς αναλύσεις και συζητήσεις των τελευταίων μηνών για την αύξηση των επεισοδίων βίας στο σχολείο αλλά και σε (πολλά) άλλα πλαίσια. Στο εργαστήριο αυτό, στο οποίο συμμετείχαν 20 εκπαιδευτικοί του εν λόγω σχολείου, κουβεντιάσαμε για πιθανούς τρόπους δημιουργίας θετικού σχολικού κλίματος και για τις συνέπειες του κλίματος αυτού στις σχέσεις μεταξύ όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.
Παραδείγματα στρατηγικών που αναγνωρίστηκαν:
Η Εναλλακτική διδασκαλία της λογοτεχνίας και το Μάθημα στη φύση, η Ωριαία αποβολή με μία καραμέλα δώρο και το Κέρασμα του παιδιού που περιμένει στο κυλικείο, το Χαμόγελο και το Μοίρασμα εμπειριών, Το Καλωσόρισμα και το Πείραγμα, οι Καινούργιες κάλτσες.
Γ. Βλειώρας.