Ανέστη, Δ., Ευαγγέλου, Δ., Ευσταθιάδου, Γ., Μαρινάκου, Ν., & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2019). Διερευνώντας την τροχιά διδασκαλίας και μάθησης των γεωμετρικών σχημάτων με παιδιά της πρώτης σχολικής ηλικίας. Εισήγηση στο 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Organisation Mondial pour l’Education Préscolaire – O.M.E.P., 1-2 Νοεμβρίου, Πανεπιστήμιο Πατρών, Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. (δεκτό προς δημοσίευση στα πρακτικά του συνεδρίου).
Ανδρίτσου, Α., Παπαρούση, Μ. (2008). Παραγωγή γραπτού λόγου στη σχολική τάξη. Στο Ε. Σταυρίδου, Χ. Σολομωνίδου, Μ. Παπαρούση (επιμ.), Προωθώντας τη μάθηση: Έρευνα σε σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και παραγωγή διδακτικού υλικού (σσ. 422-434). Βόλος: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Ανέστη, Δ., & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2005). Η διαμόρφωση μιας κοινότητας μάθησης μέσα από τη διδακτική σύνδεση λογοτεχνίας και μαθηματικών. Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή της Πανελλήνιας Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 259-268). Αθήνα: Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Βίγκλας, Λ. & Παπαρούση, Μ. (2008). Online αναγνωστικές κοινότητες: μια πρόταση για την καλλιέργεια λογοτεχνικής κουλτούρας με τη χρήση της τεχνολογίας. Στο Ε. Σταυρίδου, Χ. Σολομωνίδου, Μ. Παπαρούση (επιμ.), Προωθώντας τη μάθηση: Έρευνα σε σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και παραγωγή διδακτικού υλικού (σσ. 435-453). Βόλος: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Γκούμας, Ε. (2018). Διδασκαλία βασικών μαθηματικών εννοιών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες: Μη διαφοροποιημένη προσέγγιση. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
Γκούμας, Ε., Σδρόλιας, Κ. Α. & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2013). Απαντώντας στην απαίτηση «Μαθηματικά για όλους»: μια πρόταση διαφοροποιημένης διδασκαλίας με τη χρήση χειραπτικών υλικών στο δημοτικό σχολείο. Στο Σ. Παντελιάδου και Δ. Φιλιππάτου (επιμ.). Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Θεωρητικές προσεγγίσεις και διδακτικές πρακτικές. Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο.
Γκούμας, Ε., & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2009). Διερεύνηση των δυσκολιών μάθησης μαθητών και μαθητριών τμημάτων ένταξης στο δημοτικό σχολείο: διδακτική παρέμβαση με τη χρήση χειραπτικού υλικού. Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 437-444). Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Ζουμπούλη, Μ. & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2008). Flatland : Μια διαθεματική προσέγγιση στα Μαθηματικά και τις Κοινωνικές Επιστήμες για μαθητές Ε’ Δημοτικού. Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση διδακτικού υλικού. Στο Ε. Σταυρίδου, Χ. Σολομωνίδου, & Μ. Παπαρούση (Επιμ.). Προωθώντας τη μάθηση: Έρευνα σε σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και παραγωγή διδακτικού υλικού (σελ. 185-202). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.
Καλαμπούκας, Η., & Χατζηκυριάκου, Κ. (2012). «Ενσωματώνοντας τη Λογοτεχνία και την Ιστορία των Μαθηματικών στη Διδασκαλία και στη Μάθηση των Μαθηματικών», Πρακτικά 4ης Μαθηματικής Εβδομάδας: Μαθηματικές Διαδρομές και Αναζητήσεις, Θεσσαλονίκη: Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, σ. 434-454.
Kaldi, S., Filippatou, D. & Onoufriou, M. (2009). Co-operative group teaching and learning in Greek and Cypriot primary education. International Journal of Learning 16(11), 407-422.
Karaiskou V. & Paparoussi M. (2012). Using graphic novels to promote critical literacy in the English secondary classroom: Teaching “Persepolis”. Στο Agustín Reyes Torres -Luis S. Villacañas de Castro -Betlem Soler Pardo (Eds), Proceedings of the 1st International Conference: Teaching Literature in English for Young Learners (229-234). Facultat de Magisteri Universitat de València 25-26 October 2012
Λουάρη, Μ. & Παπαρούση, Μ. (2008). Λογοτεχνία και αναπηρία: ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών δημοτικού σχολείου. Στο Ε. Σταυρίδου, Χ. Σολομωνίδου, Μ. Παπαρούση (επιμ.), Προωθώντας τη μάθηση: Έρευνα σε σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και παραγωγή διδακτικού υλικού (σσ. 454-471). Βόλος: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Λουάρη, Μ. & Παπαρούση, Μ. (2018). Διερευνώντας την αποτελεσματικότητα των βιβλιοθεραπευτικών παρεμβάσεων στις στάσεις των μαθητών προς τα άτομα με αναπηρία. Επιστήμες της Αγωγής, 2: 62-81.
Louari, M. & Paparoussi, M. (2011). Young children make their own picture books in a resource room. Στο N. Stellakis & M. Efstathiadou (επιμ.), Perspectives of Creativity and Learning in Early Childhood. Conference Proceedings ΟΜΕΡ 2011 (σσ. 179-186).
Λουάρη, Μ. & Παπαρούση, Μ. (2009). Η Βιβλιοθεραπεία στην εκπαιδευτική πράξη. Στo Τριλιανός, Α. – Καράμηνας, Ι. (επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνέδριου Ελληνικής Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Ερευνας, τόμ. Β’ Αθήνα 5,6, και 7 Δεκεμβρίου 2008 (σσ. 241-248). Αθήνα: Ατραπός.
Louari, M. & Paparousi, M. (2009). Do children with disabilities have friends? Στο I. Gomes & R.L.Maia (επιμ.), Special Education: From Theory to Practice. International Congress on Family, School and Society. (pp. 513-520). Porto: University Fernando Pessoa.
Μπακάλη, Β., Μπαμπάτσικου Γ., Ασημόπουλος, Σ. (2017). Ερμηνεία της έννοιας της εντροπίας μέσω ενός μικροσκοπικού μοντέλου και της έννοιας του αριθμού των μικροκαταστάσεων. Στο (υπό έκδοση) 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 7-9 Απριλίου 2017. Ρέθυμνο: http://synedrio2017.enephet.gr, ημερομηνία πρόσβασης 24/05/17.
Bampatsikou, G., Triandafillidis, Τ. Α., Asimopoulos, S. & Hatzikiriakou, K. (2019). Students’ learning paths about ratio and proportion in geometry: an analysis using Peirce’s theory of Signs. In Jankvist, U. T., Van den Heuvel-Panhuizen, M., & Veldhuis, M. (Eds.), Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11, February 6 – 10, 2019). Utrecht, the Netherlands: Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University and ERME.
Μπαμπάτσικου, Γ. & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2019). Ταξινομώντας σημεία από τις τροχιές μάθησης 12χρονων μαθητών για τους λόγους και τις αναλογίες. 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών. Λευκωσία: ΕΝΕΔΙΜ.
Μπαμπάτσικου, Γ., Τριανταφυλλίδης, Τ. Α., & Ασημόπουλος, Σ. (2018). Εννοιολογήσεις μαθητών Στ΄ τάξης για την ομοιότητα γεωμετρικών σχημάτων και την οπτική μέσω πειραματικής διάταξης που βασίζεται στην αρχή της camera obscura. Στο Χ. Σκουμπουρδή και Μ. Σκουμιός, Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: Εκπαιδευτικό υλικό Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: διαφορετικές χρήσεις, διασταυρούμενες πορείες μάθησης (σελ. 186-195) (http://ltee.aegean.gr/sekpy, Ημερομηνία πρόσβασης: 14/01/2019).
Μπαμπάτσικου, Γ., Τριανταφυλλίδης, Τ. Α., & Ασημόπουλος, Σ. (2017). Η μετάβαση μαθητών ΣΤ’ τάξης στην πολλαπλασιαστική σκέψη κατά την ενασχόλησή τους με έργα μεγέθυνσης και σμίκρυνσης γεωμετρικών σχημάτων. In Ζαχαριάδης, Θ., Πόταρη, Δ., Ψυχάρης, Γ. (Επιμ.). Πρακτικά του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ.) (pp. 481-491). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ.
Μπαμπάτσικου Γ., Μπακάλη, Β., Ασημόπουλος, Σ., Τριανταφυλλίδης, Τ. (2017). Εννοιολογήσεις μαθητών και μαθητριών Στ΄ τάξης για την ευθύγραμμη διάδοση του φωτός και τις αναλογίες. Στο (υπό έκδοση) 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 7-9 Απριλίου 2017. Ρέθυμνο: http://synedrio2017.enephet.gr, ημερομηνία πρόσβασης 24/05/17.
Μπαμπάτσικου, Γ., Μπακάλη, Β., Ασημόπουλος, Σ., & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2017). Εννοιολογήσεις μαθητών και μαθητριών Στ΄ τάξης για την ευθύγραμμη διάδοση του φωτός και τις αναλογίες. Στο Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α., & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το Χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης, (σελ. 591-598). Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, 7-9 Απριλίου 2017. Ανακτήθηκε 8 Αυγούστου, 2018, από http://synedrio2017.enephet.gr/images/Praktika-10ou-Synedriou_Teliko.pdf.
Μπαμπάτσικου, Γ., Τριανταφυλλίδης, Τ. Α., & Ασημόπουλος, Σ. (2017). Η μετάβαση των μαθητών Στ΄ τάξης στην πολλαπλασιαστική σκέψη κατά την ενασχόλησή τους με έργα μεγέθυνσης και σμίκρυνσης γεωμετρικών σχημάτων. Στο Θ. Ζαχαριάδης, Δ. Πόταρη, & Γ. Ψυχάρης (Επιμ.), Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές. Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 481-491). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ.
Μπαμπάτσικου, Γ., & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2017). Κατασκευή και ερμηνεία πολυτροπικών κειμένων από μαθητές του δημοτικού και του γυμνασίου – Ένα διδακτικό πείραμα νοηματοδότησης εννοιών γεωμετρικής οπτικής και ομοιότητας σχημάτων. Στο Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α., & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (σελ. 41-44). Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, Κολυμπάρι Χανίων, 9-12 Απριλίου 2017. Ανακτήθηκε 8 Αυγούστου, 2018, από http://synedrio2017.enephet.gr/newresearchers/wpcontent/uploads/2018/05/Summerschool_Praktikaf.pdf.
Μπίλλα Σ., Ασημόπουλος, Στ., & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2019). Ανάγνωση και κατασκευή χαρτών – ένα διδακτικό πείραμα με μαθητές της Ε΄ και Στ΄ δημοτικού. 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών. Λευκωσία: ΕΝΕΔΙΜ.
Ναούμ Κ., Κόλλιας Β, Καρασσαβίδης Η. (2017). Σύγκριση επιχειρηματολογικού και διαλογικού περιβάλλοντος μάθησης στη διδασκαλία της Νευτώνειας Μηχανικής στο Γυμνάσιο. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Πρακτικά Συνεδρίου. σελ. 516.
Naoum K., Kollias V. (2016). A proposal using argumentation for conceptual change. Earli, 10th Biennial SIG 3 Conference “Conceptual Change meets Other Disciplines. Πρακτικά Συνεδρίου, σελ. 30.
Ναούμ Κ., Κόλλιας Β. (2015). Εξηγήσεις και δικαιολογήσεις για ένα απροσδόκητο γεγονός από μαθητές/ριες Γυμνασίου στο της Φυσικής. 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Πρακτικά Συνεδρίου σελ. 117.
Naoum K., Kollias V. (2013). Everyday students’ argumentative practices in an 8th grade physics class: “tell me why”. 15th Biennial EARLI Conference in Munich Germany Respondible Teaching and Sustainable Learning 27-31 August 2013. Δημοσίευση στα πρακτικά του Συνεδρίου.
Ναούμ, Κ., & Σταυρίδου, Ε. (2011). Μελέτη της κατανόησης εννοιών της Μηχανικής από μαθητές/ριες Γυμνασίου και Λυκείου με τη συμβολή του FCI. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 3(1), 1-16.
Ναούμ Κ, Σταυρίδου Ε. (2008). «Η επίδραση της διδασκαλίας στις ιδέες των παιδιών για το impetus: μια διερεύνηση με τη χρήση του FCI. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (ΕΔΙΦΕ) Θεσσαλονίκη, 2008. Δημοσίευση της εισήγησης στα πρακτικά του Συνεδρίου.
Nαούμ Κ., Σταυρίδου Ε. (2008). Διερεύνηση της κατανόησης εννοιών της Μηχανικής από μαθητές/ριες Γυμνασίου και Λυκείου: με συμβολή του FCI στο Σταυρίδου Ε., Σολομωνίδου Χ. & Παπαρούση Μ. Προωθώντας τη μάθηση: Έρευνα σε σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και παραγωγή διδακτικού υλικού. Εκδόσεις: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, σσ. 94-119.
Νίκου, Ρ. & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2019). Στο(ί)χιση μαθηματικών εννοιολογήσεων μέσα από την παραγωγή «α-νοησιών» και την πρόκληση των επιστημονικά αποδεκτών ορίων. 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών. Λευκωσία: ΕΝΕΔΙΜ.
Pantidou, G. & Paparoussi, M. (2011). Nouvelles Technologies et Poésie. Synergies Sud-Est européen, 3, 93-101
Παντίδου, Γ., Παπαρούση, Μ. (2011). «e-Ποίηση». Δημιουργία δικτυακού τόπου για τη διδακτική προσέγγιση της ποίησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου: Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία (σσ. 633-642). Πάτρα.
Παπαγιαννακοπούλου, Β., & Χατζηκυριάκου, Κ., «Ευκλείδης και Euclidraw: η Ευκλείδεια αντίληψη του εμβαδού και η σύγχρονη προσέγγιση του από μαθητές στο ψηφιακό περιβάλλον του Euclidraw», Πρακτικά του 5ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής Μαθηματικών, Φλώρινα, Μάρτιος 2014, (σελίδες 12).
Παπαϊωάννου, Δ., Παπαρούση, Μ., Κοντογιάννη, Α. (2012). Σύζευξη της «συναλλακτικής θεωρίας» και των τεχνικών της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση και του Κουκλοθεάτρου για την προσέγγιση λογοτεχνικού κειμένου. Εκπαίδευση και Θέατρο, 13, 59-73.
Παπαρούση, Μ., Κοντογιάννη, Α. & Παπαϊωάννου, Θ. (2007). Προσέγγιση λογοτεχνικών κειμένων μέσω της δραματοποίησης στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Ηλεκτρονικά πρακτικά 10ου Διεθνούς Συνεδρίου Μετανάστευση, Ελληνικά ως Δεύτερη ή Ξένη Γλώσσα και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Πάτρα: ΚΕ.Δ.ΕΚ.
Πέτση, Ν., Ασημόπουλος, Σ., & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2019). Ένα κυνήγι μετρήσεων: Ενισχύοντας την επάρκεια στα μαθηματικά και την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα σε έναν μαθητή από την Κίνα. 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών. Λευκωσία: ΕΝΕΔΙΜ.
Σκόδρας, Σ., Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. & Χ. Μαρκόπουλος (2011). Διδασκαλία της αξονικής συμμετρίας στο γυμνάσιο με χρήση ΤΠΕ. 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία (σελ. 783-793). ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών. (βραβείο καλύτερης επιστημονικής εργασίας)
Σπύρου, Δ., Βολιώτη, Χ., Καραγιαννίδης, Χ., Μαυροπούλου, Σ., Ασημόπουλος, Σ. (2015). Σύγκριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων δύο διδασκαλιών, που αφορούν έννοιες σχετικές με τον ήχο, σε πραγματικό και εικονικό περιβάλλον μάθησης, για δύο εφήβους με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Στο Ψύλλος Δ., Μολοχίδης Α. και Καλλέρη Μ. (Επιμ.), 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 8-10 Μαΐου 2015 (σσ. 345-352). Θεσσαλονίκη: http://synedrioenephet-2015.web.auth.gr, ημερομηνία πρόσβασης 24/05/17.
Σωτηρόπουλος, Γ., Παπαρούση, Μ. (2011). Πρόταση διδασκαλίας Νεοελληνικής Λογοτεχνίας με τη χρήση Τ.Π.Ε.: Α. Παπαδιαμάντη «Το Μοιρολόγι της Φώκιας». Πρακτικά 8ου Συνεδρίου ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ «Το Ψηφιακό Σχολείο – Προσεγγίσεις της σχολικής διαδικασίας μέσα από την ψηφιακή διάσταση» (σσ. 745-752). Πειραιάς, 22-23 Οκτωβρίου 2011.
Τριανταφυλλίδης, Τ. Α., & Γκούμας, Ε. (2017). Μαθηματική κατανόηση και αναπαράσταση με χειραπτικά υλικά. Μια διαφοροποιημένη προσέγγιση της διδασκαλίας βασικών μαθηματικών εννοιών για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Στο Ζωή Κρόκου (Επιμ.), Α΄τόμος Πρακτικών 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ειδικής Εκπαίδευσης με Διεθνή Συμμετοχή (σελ. 244-261). Βόλος: readnet Publications.
Χριστάκης, Ι., & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2007). Διδασκαλία στα κλάσματα με έμφαση στη χρήση αναπαραστάσεων: η περίπτωση της διαίρεσης. Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 423-432). Αλεξανδρούπολη: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο.
Χιοκτουρίδη, Κ., Χατζηκυριάκου, Κ. & Σ. Ασημόπουλος, Α., Μια πρόταση διεπιστημονικής προσέγγισης της Μουσικής και των Μαθηματικών στην Ε’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου, Πρακτικά του 6ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής Μαθηματικών, Θεσσαλονίκη, 4-6 Δεκεμβρίου 2015.
Χιοκτουρίδη, Κ., Χατζηκυριάκου, Κ. & Σ. Ασημόπουλος, Α., Μια πρόταση κοινής προσέγγισης εννοιών της Μουσικής, των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο, Πρακτικά του 9ου Συνεδρίου της ΕΝΕΦΕΤ, Θεσσαλονίκη, 8-10 Μαϊου 2015.
Filippatou, D., Pantazi, E., & Triandafillidis, T. A. (2016). Math anxiety and achievement in mathematics. Teaching programme with the use of manipulatives. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & I. Candel Torres (Eds.), Proceedings of the 9th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN17), Barcelona, Spain, 3-5 July (pp. 2138-2147). IATED Academy.
Φόβος, Γ., & Χατζηκυριάκου, Κ. «Διδασκαλία Εννοιών της Στατιστικής σε μαθητές νεαρούς Κρατούμενους», (ηλεκτρονικά) Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής Μαθηματικών, Ιωάννινα, Δεκέμβριος 2011, σ. 509-518.
Χιοκτουρίδη, Κ., Ασημόπουλος, Σ., Χατζηκυριάκου, Κ. (2015). Μια πρόταση κοινής προσέγγισης εννοιών της Μουσικής, των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο. Στο Ψύλλος Δ., Μολοχίδης Α. και Καλλέρη Μ. (Επιμ.), 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 8-10 Μαΐου 2015 (σσ. 329-336). Θεσσαλονίκη: http://synedrioenephet-2015.web.auth.gr, ημερομηνία πρόσβασης 24/05/17.
Χριστάκης, Ι. & Τριανταφυλλίδης, Τ. Α. (2008). Πράξεις και κλάσματα : Οικοδομώντας ένα περιβάλλον μάθησης με χρήση χειραπτικού και ψηφιακού υλικού. Στο Ε. Σταυρίδου, Χ. Σολομωνίδου, & Μ. Παπαρούση (Επιμ.). Προωθώντας τη μάθηση: Έρευνα σε σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και παραγωγή διδακτικού υλικού (σελ. 253-270). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.
Χρυσικού, Β., Τριανταφυλλίδης, Τρ. & Μαρκόπουλος, Χ. (2011). Η γεωμετρική έννοια του τριγώνου στην πρώτη τάξη του Γυμνασίου: αντιλήψεις των παιδιών και διδακτική προσέγγιση με χρήση χειραπτικών υλικών και νέων τεχνολογιών. Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (επιμ.) Πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 549 – 558).